Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist WOWZERSFemale/Canada Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Premium Membership
Statistics 440 Deviations 5,450 Comments 146,933 Pageviews

Newest Deviations

Friends

Watchers

Groups

:iconsteven-universe: :icondorohedoro-fan: :iconattack-on-yuri: :icondont-lose-your-way:

deviantID

Wowza-Wowzers
WOWZERS
Artist | Hobbyist | Digital Art
Canada
:star: Tumblr | Tapastic :star:

yo.

Like it say's right above this paragraph my name's Wowza-Wowzers but you guys can call me "wowzers". I'm called wowza-wowzers cause i used to say 'wowza' or 'wowzers a lot. I'm a 15 year old grill still going to highschool

I'm a loser who draws with Paint Tool Sai. I used to draw with a mouse for 5 years but i use a Wacom intuos 5 touch tablet now.

I draw fanart all the time being anime shit. but I usually draw comics making fun of it. It's fun. Mediocrity and Crude joke drawings is the key man

well, anyway that's me I guess.

DISGUSTING SIBLINGS:

:iconraytardednation::iconkim0o9::iconmayonaka-zetsubo:

BRUHS:

:iconxiaooyu::iconvsock::icondariuc::iconghostlyanime::iconmagicalhomework:



Flag Counter
Interests

Donate

Wowza-Wowzers has started a donation pool!
1,265 / 69,420,666
:points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points:

:iconimbishieplz::iconimbishieplz: gimme them points, son :iconimbishieplz::iconimbishieplz:

:points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points::points:

You must be logged in to donate.
:icondahub::icondahub::icondahub::icondahub::icondahub::icondahub::icondahub::icondahub::icondahub:Anonymous

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconkodeyams275:
kodeyams275 Featured By Owner 7 hours ago  Student Digital Artist
i was looking into the old bee and puppycat art compared to now xD
practice really does a lot

i love you pepe crock senpai
Reply
:iconwowza-wowzers:
Wowza-Wowzers Featured By Owner 3 hours ago  Hobbyist Digital Artist
yeah its pretty okayish in comparsion my new art, but it does make me cringe omg.
THANKS i love me too :icondesiremeplz:
Reply
:iconopiimu:
Opiimu Featured By Owner 20 hours ago  Hobbyist Digital Artist
Rarest Pepe
omg your art like I can't even
I lovelove  your cartoons and thier expressions 
adfshjkl
and you improved so much drastically

it's like you improve every time you post an artwork
I would like to draw you someday if you don't mind
Reply
:iconwowza-wowzers:
Wowza-Wowzers Featured By Owner 19 hours ago  Hobbyist Digital Artist
hahaha thanks a lot.
It's actually really great to hear that someone noticed my improvement.
I USED TO DRAW PEOPLE WITH BASKETBALL HEADS AND STICK LIMBS. FOR GODS SAKE THEIR EYEBROWS WOULD FLY OUT OF THEIR FACE.

YEAH. i somehow tend to improve rather constantly, it's a gift and also a curse. I CANNOT LOVE THE ART I MADE LIKE 3 DAYS AGO BECAUSE I REALIZE HOW BAD IT IS IN COMPARISON TO MY ART IN THE PRESENT.

omg i'd actually like that lot. pls do. show me if you do it
Reply
:iconsamagirl:
Samagirl Featured By Owner 5 days ago  Hobbyist General Artist
Hello oh mighty rare pepe =u= 
Reply
:iconwowza-wowzers:
Wowza-Wowzers Featured By Owner 5 days ago  Hobbyist Digital Artist
yooo
Reply
:iconsamagirl:
Samagirl Featured By Owner 5 days ago  Hobbyist General Artist
So, almighty pepe, what is your favourite fruit? 
Reply
:iconwowza-wowzers:
Wowza-Wowzers Featured By Owner 5 days ago  Hobbyist Digital Artist
strange question. but i think strawberries :iconimspeechlessplz:
Reply
(1 Reply)
:iconnilluss:
nilluss Featured By Owner 6 days ago  Student General Artist
Thanks so so much or the faves!
Reply
:iconcatfinches:
catfinches Featured By Owner Jun 26, 2015
thanks so much for faving!
I can't believe such a rare pepe faved my work....
Reply
:iconwowza-wowzers:
Wowza-Wowzers Featured By Owner 6 days ago  Hobbyist Digital Artist
no probs, your art is very cute and interesting!
The rarest of all pepes is sure to fave your work :icondesiremeplz:
Reply
:iconthecatsoutofthebag2:
thecatsoutofthebag2 Featured By Owner Jun 22, 2015
are you regal
Reply
:iconwowza-wowzers:
Wowza-Wowzers Featured By Owner Jun 23, 2015  Hobbyist Digital Artist
hell yeah
Reply
:iconthecatsoutofthebag2:
thecatsoutofthebag2 Featured By Owner Jun 24, 2015
i knew it
Reply
:iconsanitydrowned:
SanityDrowned Featured By Owner Jun 22, 2015  New Deviant Hobbyist General Artist
*peaks out* Requests?
Reply
:iconshaloudow-ouo:
ShaLouDow-ouo Featured By Owner Jun 18, 2015  Hobbyist Traditional Artist
....











I love you :iconpatrickloveyouplz:





(P.S. I'M THE ONE WHO BOUGHT ALL THE TEA BAGS)
Enjoy your hiatus :iconmingteatimeplz: *rolls away*
Reply
:iconlarchdance:
LarchDance Featured By Owner Jun 4, 2015
Are you on a...hiatus?
Reply
:iconwowza-wowzers:
Wowza-Wowzers Featured By Owner Jun 4, 2015  Hobbyist Digital Artist
haha nah. im currently grounded (i suppose?) for god knows how long from using my computer.
if you're asking how im communicating to you right now i just go on my dad's computer/tablet when hes not looking. 
SO I'VE BEEN SUFFERING EXTREME INSPIRATION BUT TFW NO CPU FOR ABOUT A MONTH NOW AND I WANNA DIE.
Reply
:iconlarchdance:
LarchDance Featured By Owner Jun 4, 2015
Hush, young artist. You'll return eventually. Hopefully you can draw while you're grounded.
Reply
:iconcyberghost100:
CyberGhost100 Featured By Owner May 31, 2015  New Deviant Hobbyist Digital Artist
you might like this > www.youtube.com/watch?v=LAS4CS…


this makes me think of mikasa
Reply
:iconsimpelen:
Simpelen Featured By Owner May 28, 2015  Hobbyist Digital Artist
thank you for the watch!
Reply
:iconwowza-wowzers:
Wowza-Wowzers Featured By Owner May 29, 2015  Hobbyist Digital Artist
no probs. you have a wonderful and interesting art style over thur bruh.
Reply
:iconinfamousrain:
infamousRain Featured By Owner May 27, 2015  New Deviant Hobbyist General Artist
//crawls onto your page
Reply
:iconwowza-wowzers:
Wowza-Wowzers Featured By Owner May 27, 2015  Hobbyist Digital Artist
hey watch it kid i just cleaned the floor
Reply
:iconinfamousrain:
infamousRain Featured By Owner May 28, 2015  New Deviant Hobbyist General Artist
you thought i was on the floor
Reply
Add a Comment: